צוות החכמים

צוות החכמים

צוות החכמים הינם בעלי האתר אשר אוהבים לכתוב על כל דבר ועל כל נושא, אבל בעיקר כמובן בכל הקשור לעולם הלימודים. אם יש לכם כל שאלה לגבי לימודים, אנחנו כאן.

סיום הלימודים

המדריך למציאת משרה לאחר סיום הלימודים

לאחר שעמלתם קשה, הקדשתם שעות רבות בחדר מול הספרים והמחשב, סיימתם את הלימודים! בשעה טובה ומוצלחת והגיע הזמן למצוא את המשרה ההתחלתית שתעניק לכם את הניסיון התעסוקתי שאתם מייחלים לו כלכך.
המאמר ירכז לכם כל מה שחשוב שתדעו על מציאת עבודה לאחר סיום הלימודים.

בין אם עשיתם קורס או תואר, ברוכים הבאים לחיים האמיתיים בהם נגמרו ימי המבחנים והשלב הבא הוא חיפוש אחר המשרה הבאה שלכם,  השלב הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להכין קובץ קורות חיים אותו תשלחו באתרי לוחות דרושים.

על קובץ קורות החיים להיות מעודכן ככל הניתן ולכלול את כלל הניסיון התעסוקתי שלכם, הקפידו לשנות אותו ממשרה למשרה ולהתאים אותו כך שיהיה רלוונטי למשרה בה אתם מעוניינים, פרטו ככל הניתן על מה למדתם בתואר, בין אם עשיתם התמחות מעשית כמו סטאז וכדומה זה יכול להיחשב לכם כניסיון תעסוקתי לכל דבר כיוון שהייתם סטודנטים בזמן הזה.

נסו ליצור קובץ קורות חיים מרשים ככל הניתן, אך לא בצורה מוגזמת שאינה תואמת את כישורכם. בנוסף, מומלץ לעצב את קורות החיים ולהוסיף תמונה שלכם, תזכרו שאתם צריכים לבלוט ככל הניתן על פני מספר גדול של מועמדים לאותה משרה.

בזמן החיפוש אחר המשרה עליה חלמתם מתחילת התואר, שווה לכם להתחיל לעבוד בעבודה זמנית אשר לא מצריכה ניסיון משמעותי כמו עבודה בתחום שירות הלקוחות, מלצרות, בר, וכדומה רק על מנת להכניס משכורת חודשית התחלתית, ובמקביל המשיכו לחפש את המשרה האידיאלית. כך לא תצטרכו לשלם את התשלום החודשי לביטוח לאומי.

בנוסף, עדיף שיהיה לכם  ניסיון תעסוקתי כלשהו מאשר שיראו בקורות חיים שלא עבדתם עד כה במשך תקופה ארוכה. אמנם מדובר במשרות פשוטות יחסית, אך גם הן דורשות כישורים חברתיים ומקצועיים ותעניק לכם ניסיון כללי ביחסי אנוש, תודעת שירות ויכולת שיווק ויחזק לכם תכונות אשר מחפשים אצל עובדים וצעירים.

היכנסו לפורומים ולאתרים שונים העוסקים בחיפוש עבודה והירשמו לניוזלטרים ודיוורים שונים שיכולים להיות רלוונטים למשרות אותם אתם מחפשים ולמשרות פנויות שמתפנות.
צרו קשרים וחברויות בלינקדאין ונצלו את הפלטפורמה ליצירת נטוורקינג ולהכיר אנשים מהתחום בו תרצו לעסוק.

אם מצאתם חברה שאתם יודעים שיש בה את התפקיד שאתם מעוניינים בו, נסו לבדוק אם יש משרה התחלתית גם אם היא לא התחום שלכם שתהווה את כרטיס הכניסה שלכם אל החברה, כך תוכלו להראות את כישוריכם בתוך הארגון ולהכיר את האנשים והגורמים הרלוונטים ולאט לאט תוכלו להוכיח את עצמכם ולטפס את דרככם לתפקיד האידיאלי.
לסיכום, תקופת חיפוש העבודה יכולה להיות לא פשוטה ולקחת זמן, אך חשוב להיעזר בסבלנות ואורח רוח ולזכור כי זו תקופה חולפת ולנסות לקבל ניסיון מהמשרות המזדמנות בדרך, שיהיה לכם המון בהצלחה!

שתפו חברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp