צוות החכמים

צוות החכמים

צוות החכמים הינם בעלי האתר אשר אוהבים לכתוב על כל דבר ועל כל נושא, אבל בעיקר כמובן בכל הקשור לעולם הלימודים. אם יש לכם כל שאלה לגבי לימודים, אנחנו כאן.

שיעורים פרטיים במתמטיקה

כיום כל אמא יהודייה רוצה שהילד שלה יעבוד בהייטק או בתחום המחשבים. בשביל להצליח לנהל קריירה בהייטק אנחנו חייבים להיות טובים במקצוע המתמטיקה ואפילו להצטיין בו. מתמטיקה מהווה את הבסיס לכל העולם הטכנולוגי בו אנחנו חיים. חשוב מאוד ללמוד מתמטיקה כי כך אנחנו משפרים את החשיבה המופשטת שלנו ואנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים טובה יותר. שיעורים פרטיים במתמטיקה יכולים לסייע לנו לשפר את היכולות המתמטיות שלנו באופן ניכר ולשדרג את היכולת שלנו בפתירת משוואות.

שיעורים פרטיים במתמטיקה – למי זה מתאים?

שיעורים פרטיים במתמטיקה מתאימים לילדים ובני נוער שיש להם לקויות למידה או בעיות קשב וריכוז. שיעורים אלו מתאימים גם לתלמידים מצטיינים שרוצים להמשיך לשמור על ההצטיינות האישית שלהם. במהלך השיעורים ניתן ללמוד את החומר הנלמד בכיתה או ללמוד חומר מתקדם יותר. הלימודים עצמם יכולים להתקיים פעם בשבוע או אפילו פעמיים או שלוש על מנת שהם יהיו יעילים יותר. ככל שלילדים שלנו יהיו יותר שיעורים פרטיים כך הם יצליחו יותר בלימודים שלהם. חשוב מאוד לעודד את הילדים שלנו להצלחה ולקחת אותם לשיעורים פרטיים שיעזרו להם להתמודד עם קושי או יקדמו אותם הלאה.

שיעורים פרטיים במתמטיקה – לאיזה גיל?

השאלה היא מאיזה גיל כדאי לנו להשקיע בשיעורים פרטיים לילדים שלנו? שיעורים פרטיים במתמטיקה יכולים להתאים לילדים החל מגיל יסודי ועד גיל תיכון ואף למבוגרים שלומדים במכינה או לתואר. ככל שמתחילים להשקיע יותר בלימודי המתמטיקה מגיל צעיר יותר כך התלמיד יהיה תלמיד בעל תפיסה וחשיבה מתמטית טובות יותר. לימודים אלו מתאימים מאוד גם לילדים שמתקשים אך לא רק. אם הילד שלנו מצטיין בתחום המתמטיקה טוב נעשה אם ניקח אותו לשיעורים פרטיים שיקדמו אותו מאוד ויעזרו לו לממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

שיעורים פרטיים במתמטיקה – מה עדיף קבוצה או פרטני?

כאשר מדברים על שיעורים פרטיים מדברים בדרך כלל על שיעורים בקבוצה קטנה או שיעורים פרטניים. השאלה היא מה עדיף בכל מה שקשור לנושא של שיעורים פרטיים במתמטיקה שיעורים בקבוצה או שיעורים פרטניים? התשובה לשאלה זו תלויה במי המורה ומי התלמיד. ברוב המקרים לימוד באופן פרטני טוב יותר מלימוד בקבוצה.

כאשר אנחנו רוצים לקדם את הילדים שלנו בלימודי המתמטיקה שלהם אז הבחירה לקחת אותם לשיעור פרטי מחוץ לשעות הלימוד בבית הספר היא בחירה טובה. קידום הילדים שלנו בלימודים שלהם ועידוד שלהם להשקיע בלימודים יכולה לאפשר להם להצליח יותר. מומלץ מאוד להשקיע בלימודי המתמטיקה של הילדים שלנו כי מתמטיקה היא מקצוע מרכזי בהרבה מקצועות לימוד אחרים כמו למשל הנדסה, רפואה, תכנות, סייבר, מחשבים, פיזיקה, כימיה ועוד… . הלימודים עצמם של המקצוע יכולים להיות מרתקים כאשר מעמיקים בהם והם יכולים לאפשר לילדים שלנו להיות מסופקים ומאושרים יותר. (תודות למר יובל סיון שעזר לנו בהבנת התחום טוב יותר בשנים עברו בזמן שהיה מנהל ביה"ס ברחובות)

שתפו חברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp