צוות החכמים

צוות החכמים

צוות החכמים הינם בעלי האתר אשר אוהבים לכתוב על כל דבר ועל כל נושא, אבל בעיקר כמובן בכל הקשור לעולם הלימודים. אם יש לכם כל שאלה לגבי לימודים, אנחנו כאן.

שיעורים פרטיים לפסיכומטרי

בארץ בשביל להתקבל ללימודים במערכת ההשכלה הגבוה צריך לעבור מבחן פסיכומטרי. תוצאות המבחן שלנו יקבעו לאיזה מוסד להשכלה גבוה נתקבל ולאיזה מקצוע לימודים. ככל שהציון שלנו בבחינה יהיה גבוה יותר כך נתקבל למקצועות מבוקשים יותר. הבחינה הפסיכומטרית כוללת 3 חלקים:

  • חלק מילולי עברית
  • חלק מתמטי
  • חלק בשפה האנגלית

בשביל להצליח בבחינה צריך להתכונן אליה כמו שצריך. שיעורים פרטיים לפסיכומטרי יכולים לסייע לנו להצליח לקבל ציון גבוה יותר בבחינה. בשונה מקורס פסיכומטרי בו לומדים בקבוצה בשיעור פרטי אנחנו יכולים ללמוד בקבוצה קטנה יותר או באופן פרטני לבד עם המורה.

שיעורים פרטיים לפסיכומטרי – מה היתרונות שלהם?

שיעורים פרטיים לפסיכומטרי הם בעלי יתרונות רבים. שיעורים אלו יכולים לאפשר לנו להתרכז יותר בזמן הלימודים למבחן. השיעורים מאפשרים לנו ליהנות מיחס אישי ותשומת לב שיאפשרו לנו להבין איפה אנחנו צריכים להשתפר ואיזה נקודות בחומר אנחנו צריכים ללמוד עוד פעם. חשוב מאוד להתחיל בשיעורים לפחות שלושה חודשים לפני המבחן ולהשקיע בהם. השקעה בלימוד לבחינה הפסיכומטרית יכולה לאפשר לנו להצליח להתקבל גם למקצועות לימוד שקשה להתקבל עליהם כמו למשל מדעי המחשב או הנדסה.

שיעורים פרטיים לפסיכומטרי – למי זה מתאים?

שיעורים פרטיים לפסיכומטרי מתאימים לכל אחד, גם למי שמתקשה בחומר וגם למי שהוא יחסית טוב בו. הציון בבחינה הפסיכומטרית הוא יחסי לשאר הנבחנים בבחינה. הציון הכי גבוה שאפשר לקבל בבחינה הוא 800 אך נדיר מאוד אם בכלל שמגיעים אליו. בשביל להתקבל ללימודי פסיכולוגיה למשל צריך ציון מעל 600 ובשביל להתקבל ללימודי מדעי המחשב צריך ציון מעל 700. השיעורים עצמם מתאימים גם למי שהציון ההתחלתי שלו נמוך מאוד וגם למי שנקודת הפתיחה שלו בלימודים טובה והוא רוצה לקבל ציון מצטיין.

שיעורים פרטיים לפסיכומטרי – מה עדיף ללמוד בקבוצה או אחד על אחד?

שיעורים פרטיים לפסיכומטרי יכולים לקדם אותנו מאוד כך שנקבל ציון גבוה יותר בבחינה. השאלה היא האם עדיף ללמוד למבחן בקבוצה או אחד על אחד עם המורה? התשובה לשאלה זאת היא שתמיד טוב יותר ללמוד לבד רק אנחנו עם המורה. כאשר אנחנו לומדים לבד עם המורה אנחנו זוכים לקבל יותר יחס אישי ואנחנו נהנים מיותר תשומת לב. כאשר אנחנו מתקשים בחומר מסוים אז המורה הפרטי יכול להשקיע הרבה מאוד מאמץ בללמד אותנו אותו ולהקדיש לנו את כל הזמן שאנחנו צריכים. הבחירה לקבל שיעורים פרטיים כהכנה למבחן הפסיכומטרי יכולה לסייע לנו להצליח לקבל ציון גבהו יותר במבחן. יש אנשים שעושים את הבחינה הפסיכומטרית מספר פעמים עד שהם מצליחים להוציא ציון גבוה. חשוב מאוד להשקיע כבר בתיכון בלימודי האנגלית, המתמטיקה והעברית ואז יהיה לנו קל יותר להתכונן למבחן ויהיה לנו קל יותר להצליח בו.

שתפו חברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp