צוות החכמים

צוות החכמים

צוות החכמים הינם בעלי האתר אשר אוהבים לכתוב על כל דבר ועל כל נושא, אבל בעיקר כמובן בכל הקשור לעולם הלימודים. אם יש לכם כל שאלה לגבי לימודים, אנחנו כאן.

Depositphotos_325575078_s-2019 (1)

לימודי תואר שלישי – האם יש לכם סיכוי?

לימודי תואר ראשון הם כמעט בגדר חובה, ולימודי תואר שני הפכו להיות גם הם מאוד נפוצים בשנים האחרונות. אך על כמה אנשים שמעתם שהם מתחילים לימודי תואר שלישי? ככל הנראה שלא על הרבה אנשים, אך עדיין יש אנשים שמחליטים ללכת על האפשרות הזאת. מדובר על אפשרות שגם היא הפכה להיות נפוצה בשנים האחרונות, אומנם בתדירות הרבה פחות שכיחה מאשר לימודי תואר ראשון או שני.

אך איך תוכלו לדעת האם אתם יכולים בכלל להתחיל לימודי תואר שלישי? המאמר הבא יעשה לכם סדר. הוא יאפשר לכם לדעת בדיוק באיזה נקודה אתם צריכים להיות על מנת שתוכלו להיות זכאים להתחיל את לימודי התואר השלישי. בשונה מאשר התארים, האפשרות הזאת יכולה להיות הרבה יותר משמעותית לעתיד שלכם – עתיד שיכול להיות ורוד במיוחד.

תואר שלישי ניתן ללמוד רק באוניברסיטאות

אם עד כה תואר ראשון או שני הייתם יכולים ללמוד גם באוניברסיטאות וגם במכללות, לימודי תואר שלישי אפשריים אך ורק באוניברסיטאות. כך שאתם צריכים להתאים את עצמכם אל האוניברסיטה בכדי להתחיל את הלימודים, לא יהיו לכם אפשרויות אחרות שתוכלו לבחור בהן – מכאן מגיע הקושי העיקרי בלימודי התואר השלישי בהשוואה לשאר התארים.

אין תואר שני? אין לכם סיכוי!

זה אולי ישמע לכם מעט ברור, אך יש אנשים שאינם מבינים את הנושא הזה לעומק כאשר הם רוצים להתחיל לימודי תואר שלישי. בכדי שתוכלו להוציא תואר שלישי בתחום מסוים, עליכם להוציא תחילה תואר שני באותו התחום או בתחום אחר. ללא תואר שני, אין שום אפשרות להתחיל תואר שלישי – כך שאין אפילו טעם לנסות או להגיש בקשות. אף אוניברסיטה לא מוותרת בתחום הזה, מדובר על תנאי סף שאתם מוכרחים לעמוד בו – אחרת לא יהיו לכם סיכויים להתקבל.

יש לכם תואר שני בממוצע גבוה? אתם יכולים לעשות זאת!

לימודי תואר שלישי ברוב המקרים הם לימודי המשך של התואר השני, וכל אוניברסיטה תרצה לקבל אך ורק את התלמידים הטובים ביותר לתואר הזה. לכן מרבית האוניברסיטאות מעדיפות לקבל סטודנטים שיש להם ממוצע גבוה בתואר השני, כאלה שהם יכולים לסמוך עליהם שהם יעשו עבודה טובה גם בתואר השלישי. ברוב המקרים מדובר על ממוצע של 90 ומעלה, אך כמובן שיש כאלה שיהיו יוצאים מן הכלל הזה.

אתם לא סקרנים? אין לכם מה להתחיל תואר שלישי

לימודי תואר שלישי פחות מיועדים לכאלה שרוצים להתקבל לתפקיד חדש או לשפר את העתיד שלהם. הלימודים הללו מיועדים על מנת להרחיב אופקים ולאפשר לכל סטודנט להכיר דברים חדשים. כך שאם אתם לא מספיק סקרנים, לא תהיה לכם אפשרות לבצע את הלימודים בצורה הטובה ביותר. רק עם סקרנות בריאה אתם תוכלו לראות את עצמכם מתקדמים בלימודי התואר השלישי.

שתפו חברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp