צוות החכמים

צוות החכמים

צוות החכמים הינם בעלי האתר אשר אוהבים לכתוב על כל דבר ועל כל נושא, אבל בעיקר כמובן בכל הקשור לעולם הלימודים. אם יש לכם כל שאלה לגבי לימודים, אנחנו כאן.

pexels-julia-m-cameron-4144222 (1)

קורסים ללמידה מהבית בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה מנעה מכולנו להתנהל באופן שגרתי כפי שהורגלנו בכל יום, וכתוצאה מכך כמעט כולם נאלצו להישאר בבית למשך תקופה ארוכה. כדי לנסות להמשיך את שגרת החיים הנורמטיבית רבים נחשפו ליתרונות האמצעים הדיגיטליים השונים באמצעותם ניתן היה להמשיך לעבוד, לקנות וגם ללמוד מהבית מבלי להפר הנחיות או להסתכן מחשיפה אל נגיף הקורונה המדבק.

גם לאחר מתן החיסונים וקבלת שליטה מסוימת על התפרצות הנגיף, אנשים המשיכו לאמץ את היתרונות של האמצעים הדיגיטליים כך שנחסך מהם הצורך לצאת מהבית כדי להגיע לעבודה, לקניות, ללימודים ולסידורים אחרים שבעבר חייבו התארגנות ויציאה מהבית למספר שעות. הודות לכך כמעט כל אחד יכול לרכוש השכלה מקצועית מבלי שיצטרך לצאת מהבית, זאת באמצעות שלל קורסים ייעודיים המאפשרים למידה מהבית בצורה מקוונת.

כיום אפשרות הלמידה מרחוק קיימת ואפשרית לכל אדם ולכל מטרה, וכדי להבין אילו קורסים ללמידה מהבית הם מומלצים וכדאיים ריכזנו כמה מהקורסים המבוקשים ביותר:

קורסי שפות

למידת שפה חדשה היא מצוינת ושימושית לכל אחד אם לצרכי קריירה, צרכים עסקיים, צרכים משפחתיים או כל מטרה אחרת. בלימודי שפות יש צורך להבין את כללי ההגייה של השפה, כאשר תרגול שוטף הוא המפתח להצלחה והבנה של השפה הזרה שרוצים ללמוד. משום כך ניתן לרכוש את הידע של שפות כמו אנגלית, ספרדית, צרפתית וכו' באמצעות קורסים מקוונים המועברים על ידי מרצים מנוסים, וללמוד כל שפה חדשה בצורה יעילה ואיכותית מבלי לצאת מהבית.

קורסי הייטק

תחום ההייטק הולך ונהיה יותר ויותר מבוקש, וכתוצאה מכך עולה הצורך בכמה שיותר אנשי הייטק מקצועיים ומנוסים לאיוש משרות שונות בחברות וארגונים ברחבי הארץ העוסקים בטכנולוגיות. כדי לרכוש השכלה מקצועית בתחום קיימים קורסי הייטק ייעודיים המקנים ידע וכלים מקצועיים כמו שפות פיתוח תוכנה, בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט ואפליקציות, ניתוח מערכות תקשורת, לוחמי סייבר ואבטחת מידע, בודקי תוכנה ועוד תחומים רבים אחרים.

כיוון שתחום ההייטק עוסק כולו בעולם הטכנולוגי, הקורסים המקצועיים המכשירים את התלמידים כוללים שימוש בתוכנות מחשב ותרגול עיוני ומעשי של החומר הנלמד. משום כך קיימת אפשרות ללמוד את התחום גם באמצעות למידה מהבית, כאשר כלל השיעורים והתרגולים מתבצעים בצורה מקוונת באמצעות המחשב.

קורס מחשבים

בנוסף לקורס הייטק המיועדים לאנשים בתחום הIT או כאלו המעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה, ישנם לימודי מחשבים בסיסיים המיועדים לאנשים שרוצים להיחשף ליתרונות השימוש באמצעים דיגיטליים. לדוגמה אנשים מבוגרים שאינם יודעים כיצד לגלוש בצורה נכונה ובטוחה באינטרנט, אנשים שרוצים לדעת כיצד להשתמש בתוכנות אופיס ליצירת מסמכים שונים, מבוגרים וצעירים שמעוניינים לדעת איך להשתמש בפיצ'רים, תוכנות ואפליקציות דיגיטליות כמו אימיילים, פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

לימודים בתחום המחשוב מצריכים שימוש במחשב, או אמצעי דיגיטלי אחר, ולכן אין דרך טובה יותר ללמוד וליישם את הנלמד בפועל באמצעות השתתפות בשיעורים מקוונים המועברים מרחוק באמצעות מורה פרטי מנוסה בתחום.

טיפים ללמידה מהבית שכדאי ליישם

האפשרות של למידה מהבית יכולה להיות גדושת יתרונות, אך כדי שהלימודים יהיו פרקטיים ומוצלחים עבור התלמידים רצוי ליצור מסגרת לימודים מתאימה שתסייע בתהליך. כיוון שהלימודים אינם כוללים נסיעה למוסד הלימוד וישיבה בכיתה יחד עם שאר התלמידים, כדאי למצוא מקום שקט בבית בו ניתן להתרכז ולשבת בנוחות מול מסך המחשב בזמן השיעור המקוון.

לתלמידים שזקוקים למסגרת לימודית קבועה כדי להצליח בלימודים, רצוי לבחור קורסים המועברים אונליין באמצעות מורה ולא שיעורי הרצאה מוקלטים – כך שלא תהיה אפשרות לדחות את הצפייה וההשתתפות בשיעור, אלא החוויה תהיה כמו לימודים פרונטליים המחייבים כל תלמיד.

המאמר נכתב באדיבות https://www.naya-college.co.il/

שתפו חברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp